1η εργασία Γ04Π06 - Σαΐτα
Απόσταση: Η σαΐτα μπορεί να διανύσει 53εκ. απόσταση
Αξιοποίηση: Η σαΐτα θα λειτουργεί σαν μέσο επικοινωνίας μέσα στην τάξη μεταξύ μαθητών και δασκάλας. Για παράδειγμα όταν ο εκπαιδευτικός θα ζητά από τα παιδιά να λύσουν μία μαθηματική πράξη ή πρόβλημα, θα τους ζητά αντί για το τετράδιο να το γράψουν στην σαΐτα και να την πετάξουν προς αυτόν. Με τον τρόπο αυτό, ακόμα και τα πιο ντροπαλά και εσωστρεφή παιδιά θα μπορέσουν να συμμετάσχουν, αλλά και αυτά που συχνά "βαριούνται" θα βρουν νέο κίνητρο επικοινωνίας και συμμετοχής.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου